• Zarezerwuj wizytę

  • Szukaj Optyka
  • Brillen.okazje
  • Produkty
    • Nasze dodatki
    • Nasza Produkcja
    • Nasze Oprawki
  • O nas
    • To jest brillen.pl
    • Przyjaciele werbują Przyjaciół
    • Kontakt i Zadawane pytania
    • Kariera
  • Dla Optyków - biznes z brillen.pl
  • Obsługa klienta

Witaj, zaloguj się najpierw lub zarejestruj nowy! Weź udział w akcji: "Przyjaciele polecają przyjaciół" - 90 zł dla Ciebie i 90 zł dla Twojego przyjaciela!

ZALOGUJ SIĘ

Utwórz swoje konto

 

Stanowisko: Doradca klienta w salonie optycznym - Pruszków
Umowa o pracę - pełny etat

Z dbałości o klienta oferujemy produkty najwyższej jakości, w atrakcyjnych cenach, a z dbałości o pracowników oferujemy atrakcyjne wynagrodzenia wraz z prowizją od sprzedaży. Każdy pracownik jest dla nas ważny i jest traktowany indywidualnie, gdyż razem budujemy markę firmy.

Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
 

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie optycznym
  • Praca w pojedynkę
  • Pomoc klientom w doborze odpowiednich oprawek
  • Przygotowanie zamówień klientów i monitoring procesu zamówień
  • Doradzanie klientom w kwestiach związanych z pielęgnacją i konserwacją okularów
  • Oferowanie informacji na temat różnych typów soczewek, ich cech oraz dostępnych technologii
  • Współpraca z zespołem w salonie optycznym w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami klientów i przekazywanie jej do odpowiednich działów w salonie optycznym
  • Monitorowanie stanu zapasów w salonie i dokonywanie zamówień na brakujące produkty
  • Zapewnienie czystości i porządku w salonie optycznym, w tym utrzymanie czystości oprawek, soczewek i pomieszczeń pracy
     

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsługi klienta - nie masz doświadczenia? Żaden problem, przeszkolimy Cię!
  • Znajomość branży optycznej i produktów oferowanych w salonie
  • Umiejętność komunikacji z klientami
  • Umiejętność rozpoznawania i zaspakajania potrzeb klientów
  • Umiejętność doradzania klientom w kwestiach związanych z wyborem oprawek oraz oferty
  • Komunikatywność i umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
  • Dbałość o jakość obsługi klienta i estetykę salonu optycznego
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
     

Co oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • System prowizyjny
  • Możliwość rozwoju
  • Stabilne zatrudnienie
     

Cieszymy się na wspólne budowanie Twojej udanej przyszłości z brillen.pl.

Aplikuj teraz i dołącz do naszego dynamicznego zespołu w Polsce!

Prześlij swoje CV na adres e-mail: praca@brillen.pl

© 2011 - 2025 SuperVista Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności|
  • Impressum|
  • Regulamin|